Haku

EU:n uusi tietosuoja-asetus astuu voimaan keväällä 2018, mutta sen tuomiin muutoksiin on syytä varautua jo nyt. Asetus vaikuttaa monella tapaa henkilötietojen käsittelyyn, mistä johtuen sillä on myös isot vaikutukset markkinointiin ja digitaaliseen liiketoimintaan.

Markkinointijuridiikka 2012 -kirjan avulla käyttäjä voi selvittää itselleen, mikä on hyvän tavan ja lain mukaista markkinointia, miten tekijänoikeudet ja tavaramerkit on huomioitava markkinointiviestinnässä ja mitä seuraamuksia markkinointilainsäädännön rikkomisesta voi aiheutua. Löydät yhdestä paikasta kaikki tärkeimmät kuluttajamarkkinointia ja business to business -markkinointia koskevat ohjeet ja säädökset.

Pehmeäkantinen

Kirjan avulla tiedät, mikä on hyvän tavan ja lain mukaista markkinointia, miten tekijänoikeudet ja tavaramerkit on huomioitava markkinointiviestinnässä ja mitä seuraamuksia markkinointilainsäädännön rikkomisesta voi aiheutua.

Kovakantinen

Markkinointijuridiikka 2012 -kirjan avulla käyttäjä voi selvittää itselleen, mikä on hyvän tavan ja lain mukaista markkinointia, miten tekijänoikeudet ja tavaramerkit on huomioitava markkinointiviestinnässä ja mitä seuraamuksia markkinointilainsäädännön rikkomisesta voi aiheutua. Löydät yhdestä paikasta kaikki tärkeimmät kuluttajamarkkinointia ja business to business -markkinointia koskevat ohjeet ja säädökset.

Pehmeäkantinen

Kattava tietopaketti kaikille yrityksille ja yhteisöille 25.5.2018 voimaan tulevan EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimuksista ja toimintatavoista.

Kirjan avulla tiedät, mikä on hyvän tavan ja lain mukaista markkinointia, miten tekijänoikeudet ja tavaramerkit on huomioitava markkinointiviestinnässä ja mitä seuraamuksia markkinointilainsäädännön rikkomisesta voi aiheutua.

Kovakantinen